خدمات گروه نرم افزاری فانوس رهنما

شرکت طراحی سایت و مشتریان

یک شرکت طراحی وب سایت و مشتریانش خواسته های مختلفی از یکدیگر دارند. مشکلات زیادی در تقابل بین این دو گروه وجود دارد که مهمترین آن هزینه نهایی و کیفیت سایت های طراحی شده می باشد

هزینه ها همیشه برای مشتریان طراحی سایت حرف اول را زده است و معمولا اولین سوالی که یک مشتری از شرکت طراحی وب سایت می کند درباره قیمت آن است. طراحی سایت های سفارشی یک خدمات هستند و اصولا تفاوت های زیادی بین قیمت گذاری روی محصولات و خدمات وجود دارند. محصولات از قبل آماده شده اند و همیشه مانور بیشتری می توان، روی قیمت تمام شده محصول انجام شود

همچنین خدمات بعد از درخواست مشتری ایجاد می شوند و هنوز مشخص نیست کیفیت کار چگونه است. مشتریان به همین دلایل عموما توقعات مشخصی از قیمت نهایی طراحی سایت ندارد. این سردرگمی به شرکت های طراحی وب سایت نیز سرایت کرده است. برخی از شرکت ها واقعا نمی دانند سایت های با کیفیت و گران تولید کنند و یا سایت های ارزان و بی کیفیت را بیشتر مورد توجه قرار دهند. همچنین برخی از شرکت ها از سطح توانایی پایین تری برخوردار هستند و با توجه به کیفیت پایین کار هایشان قیمت های پایین تری ارائه می دهند

عوامل سردرگمی قیمت های طراحی سایت

نا آگاهی مشتریان از تفاوت یک سایت حرفه ای با یک سایت ضعیف

نا مشخص بودن کیفیت نتیجه نهایی سایت از دید مشتریان طراحی سایت

متفاوت بودن استراتژی های شرکت های طراحی وب سایت در کیفیت کار ها

مشخص نبودن نوع خدمات ارائه شده از هر دو طرف

تحقیق درباره تفاوت های کیفیت سایت ها

بهترین راه کارهایی که به ذهن می رسد این است که مهمترین عواملی که باعث وجود یا قبول قیمت های متفاوت و غیر واقعی می شوند را حذف کنیم. اولین موردی که باید توسط مشتریان طراحی وب سایت رعایت شود این است که قبل از سفارش طراحی سایت درباره کیفیت طراحی سایت ها تحقیق کنند

تشخیص نتیجه کار

پس از اینکه مشتریان طراحی سایت از تفاوت های یک سایت حرفه ای یا یک سایت بی کیفیت متوجه شدند باید سفارش را به شرکتی ارائه دهنده که بهترین محصول را تولید می کند. بهترین راه برای اینکه مشتریان بتوانند بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنند این است که نمونه کار های آن شرکت طراحی وب سایت را مشاهده کنند. البته همیشه سعی کنید علاوه بر نمونه کار ها از رزومه یا لیست توانمندی های شرکت طراحی وب سایت نیز بازدیدی داشته باشید

بررسی نمونه کار های شرکت طراحی وب سایت

در صورتیکه نمونه کار ها دسته بندی شده اند، حتما نمونه کار های متناسب با نیاز خودتان را بررسی کنید

همچنین توضیحات مربوط به اطلاعات فنی آن سایت را بخوانید

پس نمونه کار ها را با استفاده از یادگیری های خود از لحاظ تفاوت های بین سایت های حرفه ای و معمولی بررسی کنید. شما نیازی ندارید که بدانید چطور باید یک وب سایت به سرعت لود بالا ساخت اما می توانید براحتی تشخیص دهید نمونه کار آن شرکت با چه سرعتی لود می شود. پس این بررسی ها نیاز به اطاعات فنی خاصی و زمان زیادی برای یادگیری این تفاوت ها ندارد

استراتژی شرکت های طراحی سایت

بهتر است شرکت های طراحی سایت استراتژی خودشان را مشخص کنند به این فکر کنند که قصد تولید سایت های ارزان قیمت و معمولی را دارند و یا سایت های حرفه ای را انتخاب می کنند. مشتریان نیز اگر قصد طراحی سایت های ارزان قیمت و با کیفیت معمولی را دارند بهتر است به شرکت هایی سفارش دهند که کار های معمولی انجام می دهد مراجعه کنند. برای مثال شما نمی توانید از یک شرکت که در پروژه قبلی با یک وزارت خانه کار کرده است انتظار داشته باشد برای شما یک فروشگاه ۲۰ هزار تومانی نصب کند. سعی کنید قبل از برقراری تماس یا مکاتبه با شرکت از سطح کار ها و استراتژی شرکت طراحی وب سایت مطمئن شوید. مطمئن باشید شرکتی که استراتژاش روی سایت های حرفه ای است قیمت بیشتری به شما ارائه خواهد داد

قانومندی خدمات شرکت های طراحی سایت

بهتر است شرکت های طراحب وب سایت، خدماتی که ارائه می دهند را کاملا مشخص کنند. برای هر نوع از خدمات، لیستی از خدمات زیر مجموعه تهیه کنند. مشتریان نیز تمام خدماتی که می خواهند از قبل مشخص کنند و در صورت تمایل آن ها را مکتوب و به امضا طرفین برسانند تا خدماتی که ارائه می شود قانونمند تر شود